Kernel 2.4 sabit diski taniyor, ama 2.6'da tanima yok!

Merhaba.

Uzun zamandir belli laptopuma debian yükliyemiyorum.
Sarge cd'sini cd-rom'unu yerlestirdikten sonra, linux26 komutu ile
boot etiriyorum.
Ve malesef benim sabit-disklerini taniyamiyor. Bu yüzden de
partitionlari secemiyorum.

Sonra da 2.4 ile boot etirdim, burada ilginc olan, kernel problemsiz
bir sekilde benim partitionlari tanidi. Problemi ama malesef
anlamadim. Simdi soruma gelelim.

Ben simdi 2.4 ile kurduktan sonra, bunu 2.6 yükseltirsem, herhangi bir
problem yasarmiyim.
(Yükseltirsem derken, depodaki 2.6.8 imageni diyorum).

Birde aklikma takilan, neden 2.4 taniyor, ama 2.6 tanimiyor? Acaba
benim Cd'deki sürümde bir bug mi var?

Laptop'un özellikleri surada yaziyor :

http://de.computers.toshiba-europe.com/cgi-bin/ToshibaCSG/selected_product_option.jsp?service=DE&PRODUCT_ID=104325&DISC_MODEL=0

Selamlar