Re: AMD64 Masaüstü Kurulumu (Çaylak)

Merhaba,

On Wed, 2005-08-17 at 14:58 +0300, Nilgün Belma Bugüner wrote:
> Selam,
>
> Bu sorunların acemi/usta olmakla bir ilgisi yok. Aynı dert
> benim de başımda. Biri SDL kılavuzu yazmış, şunları bir deneyeyim
> dedim. libsdl-config'i aradım sistemde yok. libsdl1.2-dev paketini
> kurmak istedim. Kurulamazmış, kurulursa, KDE'yi silmesi
> gerekiyormuş...
> Neden böyle oluyor diye inceledim, -dev paketleri falanfeşmekan-4.1
> sürümüne ait, KDE derlenirken kullanılan sürüm ise falanfeşmekan-5
> sürümüne ait. falanfeşmekan-5 sürümünün ise geliştirme paketleri yok.
> Üstelik kararlı dağıtımı kullanıyorum...

> [...]

Bu çok ciddi bir hata ve Sarge çıkmadan önce gözden kaçmış olması bana
çok zor göründü, özellikle libsdl-dev ve kde gibi yaygın paketler için.

Hatta şimdi denedim sorunsuz yüklendi, kdelibs/konquror vs
libsdl1.2-dev,

acaba Sarge'den başka bir kaynaktan paket yüklemiş olabilir misiniz?
(testing veya unstable gibi)

ya da tam olarak sorunu açıklar mısınız? ben Sarge'deki bağımlılıklarda
da bir sorun göremedim.

Kolay gelsin
--
-aab