Re: AMD64 Masaüstü Kurulumu (Çaylak)

Meraba,

Nilgün Belma Bugüner yazmış:

> [...]
>Neden böyle oluyor diye inceledim, -dev paketleri falanfeşmekan-4.1
>sürümüne ait, KDE derlenirken kullanılan sürüm ise falanfeşmekan-5
>sürümüne ait. falanfeşmekan-5 sürümünün ise geliştirme paketleri yok.
>Üstelik kararlı dağıtımı kullanıyorum...
>
>Bir sürü dağıtım denedim, en son Debian'a bakalım dedik...
>Bir sürü kural koymuşlar, herhalde bunlara uyuyor olmalılar
>diye düşündüm. Ne gezer...
>
>Eski RH9'a geçip oraya deneyeceğim mecburen.
>SDL kılavuzuna da "Debian kullanıyorsanız örnekleri deneyemezsiniz."

sizin düşeceğiniz nota karışacak değilim ama "Debian Sarge üzerinde KDE
3.x libsdl1.2-dev paketi çakışma yaratıyor, bu yüzden çalışılamıyor"
gibi bir not daha doğru olabilir, ben Debian-AMD64 Testing üzerinde
GNOME kullanıyorum, bu paketi kumayı denedim, herhangi birşey silinecek
gibi bir mesaj almadım. Yani Debian tarafında sorun var, ama Debian
üzerinde libsdl1.2-dev kullanılamaz değil. aynı zamanda bahsettiğiniz
gibi bu sorunu sadece Debian dağıtımı yaşamıyormuş.

iyi çalışmalar.