Re: güncelleme de gpg sorunu

Pzt, 2005-08-15 tarihinde 20:40 +0300 saatinde, Serdar Aytekin yazdı:
> Merhaba,
>
> * ZEKI CATAV [Mon, Aug 15, 2005 at 10:47:01AM +0300]
> [...]
>
> Asagidaki islemleriniz tamamlanmis gorunuyor. Burada Release.gpg
> paketine ulasimda mi bir problem olmus yoksa "gpgv" ile anahtarin
> dogrulamasi yapilirken mi problem olmus tam anlayamadim dogrusu.
> Aslinda yukaridaki adreste anahtar var ve anahtar sorunsuz gorunuyor.
>
> Su an apt 0.6 kullandigim bir makine olmadigi test edemiyorum.
> Bu noktada apt 0.6 kullanan arkadaslardan rica edelim, apt 0.6 ile
> [...]
Merhaba,
İlginiz için teşekkür ederim. apt 0.6 kullananlardan gelecek bilgiler
umarım yardımcı olur.
Son dönemlerde özellikle "stable" dışı dağıtım kullananlarda daha fazla
olmak üzere sorunlar artmış gibi geliyor bana. "Testing" ve "unstable"
eskisi kadar güvenli veya sorunsuz değil galiba. Ben kişisel ihtiyaçlar
nedeniyle "testing" ağırlıklı, üzerine de azıcık "unstable"
kullanmaktayım.
Bekleyip eski mutlu günlere kavuşmak umuduyla...

İyi çalışmalar.

--
Dr. Zeki Çatav <catav@isbank.net.tr>
Türkiye Yüksek İhtisas Hastanesi