Re: apt-get ile hiç bir ??ey yükleyemiyorum debsig hatas?? veriyor

Merhabalar,

aptitude search ~Ddepends:debsig-verify
aptitude search ~Ddepends:debsigs

aptitude search ~Dpredepends:debsigs
aptitude search ~Dpredepends:debsig-verify

aptitude search ~Drecommends:debsigs
aptitude search ~Drecommends:debsig-verify

aptitude search ~Dsuggests:debsig-verify
aptitude search ~Dsuggests:debsigs

aptitude search ~Dconflicts:debsig-verify
aptitude search ~Dconflicts:debsigs

aptitude search ~Dreplaces:debsigs
aptitude search ~Dreplaces:debsig-verify

Komutlarından bir cevap gelmedi, ama şu aramayla:

http://packages.debian.org/cgi-bin/search_packages.pl?version=all&subword=1&exact=&arch=any&releases=all&case=insensitive&keywords=debsig&searchon=all

gözüken devscripts isimli paket ("Scripts to make the life of a Debian
Package maintainer easier", "Debian paket yöneticisinin işini
kolaylaştıracak komut dosyaları") diyor ki:

 - debsign, debrsign: sign a .changes/.dsc pair without needing any of
     the rest of the package to be present; can sign the pair remotely
     or fetch the pair from a remote machine for signing [gnupg,
     debian-keyring, ssh]

Böylece kendi dediklerimin bir manası kalmamış oldu gibi. Sanki debsigs
ve debsig-verify paketleriyle ilgilenen başka hiçbir paket yok gibi.
Nerden geldi bu debsig paketleri...??? (Bu arada benim sistemde de yüklü
gözükmüyorlar kendileri)

Can Kavaklıoğlu