Re: apt-get ile hiç bir şey yükleyemiyorum debsig hatası veriyor

Merhaba,

* Emre Kadıoğlu [Sat, Aug 13, 2005 at 09:21:05PM +0300]
[...]
> debsig: Origin Signature check failed. This deb might not be signed.

/etc/dpkg/dpkg.cfg dosyasi yoksa olusturup icerisine

"no-debsig" yazarak (tirnaklar olmaksizin) apt-get islemini
deneyebilir misiniz?

> ne yüklemeye çalışırsam çalışayım aynı hatayı alıyorum sistemde debsig
> debsig-verify paketleri yüklü değil. Son günlerde yeni bir şey
> yüklemedim. Bunu düzeltmek için ne yapmam gerekir.

debsig-verify paketinin yuklu olmadigindan emin olmakta fayda var.
apt-get ile /var/cache/apt/acrhives icerine alinan paket dpkg ile
kurulurken sistemde debsig-verify paketi var ise .deb paketlerinin
imzalarini kontrol eder.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin