Re: your mail

Merhaba,

* ulami star [Sun, Aug 07, 2005 at 12:46:51AM +0300]
[...]
> E: Archive directory /var/cache/apt/archives/partial
>
> sorunu çıkıyor.
>
> bu sorunu ben yaratmış olabilirim..  nedir bu acaba ? birde
> /var/cache/apt altında
> archives klasörü yok...

Iki farkli yontem ile sorunu gidermeyi deneyebilirsiniz. Birinci yontem
/var/cache/apt/ altindaki dizin ve dosya yapisini yeniden elle
olusturmak. Bunun icin soyle bir yontem izlenebilir.

# mkdir /var/cache/apt/archives
# touch /var/cache/apt/archives/lock
# mkdir /var/cache/apt/archives/partial
# chmod 755 /var/cache/apt/archives /var/cache/apt/archives/partial
# chmod 640 /var/cache/apt/archives/lock
# chown root.root -R /var/cache/apt/archives

Ikinci yontem apt paketini yeniden dpkg ile kurmak. Bunun icinde:

# wget http://ftp.tr.debian.org/debian/pool/main/a/apt/apt_0.5.28.6_i386.deb
# dpkg -i apt_0.5.28.6_i386.deb

Benzeri bir yontem uygulanabilir.

> umarım sorumu doru yere sormuşumdur ilk sorum bu henüz.. :(

Evet dogru listeye sordunuz. Hosgeldiniz.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin