[no subject]

selam

apt yapılandırmasın da çok kötü sandığım bir problemim var.
yapılandıramıyorum bir türlü.

daha önce kullanımına gayet iyi alıştığım mandrake kullanıyordum.
debiana yabancıyım

kurulumda ve kurulumdan sonra apt yi hiç kullanamadım. kurulum
dökümanlarında apt yapılandırmayı anlatıyor. ama bende en son şu
hatayı veriyor.
konsolda
# base-config yapıp
apt yapılandırmayı seçip

yolu takip ediyorum. herşeyi yaptıktan sonra

debian arşivine erişim başarısız oldu

E: Archive directory /var/cache/apt/archives/partial

sorunu çıkıyor.

bu sorunu ben yaratmış olabilirim..  nedir bu acaba ? birde
/var/cache/apt altında
archives klasörü yok...
umarım sorumu doru yere sormuşumdur ilk sorum bu henüz.. :(

kolay gelsin.. :(