Load On Demand Ağaç menü

Herkese selamlar. Hazırladığım bir web uygulamasında geniş içeriğin kullanıcıya göstermek için bir ağaç menü sistemi kullanıyorum. 400 bin kadar başlık olduğundan kayıtları sadece kullanıcı istediğinde sorgulatıp ekranda gösteren http://www.obout.com/t2/eMSDN_DL.aspx adresindeki menü sistemini kullanıyorum. Ancak uygulama sadece bir .dll dosyası ile çalışıyor. Bir "COM" nesnesi oluşturarak, veritabanı içeriğinin hızlı bir biçimde görüntülenmesini sağlıyoruz. Menü uygulaması ek olarak MS Xml Parser (MSXML) 3.0 vb bir eklenriye ihtiyaç duyuyor. Belli nedenlerle sunucuların Linux işletim sistemlerine geçirilmesi gündemde (şu an win 2003 kullanılıyor). Ancak sistemin temeli bu tarz bir bileşene ihtiyaç duyduğundan, arayış içerisindeyiz. Bunlara göre iki sorum olacak.

1 - Bu sistemi (.dll ile COM nesnesi yaratma) Linux sistemler üzerinde çalıştırmak mümkün olabilir mi? 2 - Eğer mümkün değilse bu tarz bir uygulamanın Linux sistemler üzerinde çalışan bir halini bulma şasım var mı?

Amaç, 400 bin başlığı ihtiyaç duyuldukça göstermek. Bu konuda fikirlerinize ihtiyacım var. Herkese iyi çalışmalar.