Re: debian ı 2.6.11 ile kurmak

Merhaba,

* yaşar tunçez [2005-08-03 16:12:22+0300]
> debian sarge netinstaller cd sinden debian sarge kurulumu yapıyorum.
> linux26 dediğimde 2.6.8.1 çekirdek sürümüyle kurulum yapılıyor. Ben
> doğrudan 2.6.11-1-686 ile kurulum yapmak için ne yapmalıyım? Herhalde
> en yeni çekirdek sürümü bu?

En saglikli yontem normal bir kurulum yapmak ve kurulum tamamlandiginda
2.6.11 paketini ayrica kurmak.  Debian kurulum programinin esas islevi
calisir halde bir sistem kurmaktir, istege uygun belirli bir cekirdek
kurmak degil.  Ontanimli cekirdegi yenilenmis, kararli bir d-i surumu
cikincaya kadar farkli kaynaklar tarafindan saglanan gayr-i resmi
kurulum programlarina da itibar etmeyin.  En dogrusu soyledigim gibi
Sarge d-i surumunu kullanmak.