Re: ALSA'yla Başım Belada..!

An itibarıyla sorunu komple çözmüş bulunuyorum. Firefox'un ses çıkışı olarak ALSA'yı kullanmasını /etc/mozilla-firefox/mozilla-firefoxrc dosyasındaki auto kısmını aoss olarak değiştirince sağlayabiliyoruz..

Şimdi esas sorun.. alsaconf ile ses kartını bir kere tanıttıktan sonra neden /etc/modules içerisine

snd-intel8x0 index=0

yazmak zorunda kaldığım ? Aksi taktirde modüller bilgisayarın açılışında yanlış ekleniyor gördüğüm kadarıyla ve GNOME içerisinde hiç ses alamıyorum. Şu anda bunu sormaktaki tek amacım öğrenmek.. Çözümü daha şık birşey yapmış olmak..

Teşekkürler, görüşmek dileğiyle..

(Listeyi meşgul ettiğim için özür dilerim..)

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
adr;quoted-printable:;;;Istanbul;;;T=C3=BCrkiye
email;internet:tunix@raptiye.org
x-mozilla-html:FALSE
url:http://raptiye.org
version:2.1