Re: Ses kartı ve kernel upgrade sorunu

Gökmen Arıtay yazmış:
Kernel upgrade için dediğiniz işlemleri gerçekleştirmiştim. Source
list'imde söylediğiniz durumda ve internet bağlantımda herhangi bir
sorun yok.
Kernel upgrade işleminde sorun tahminime göre ( ne kadar doğru bilemiyorum)
make oldconfig
make menuconfig komutlarından sonra başlıyor ve inanılmaz uzun bir

eger apt-get ile kernel-image paketlerinden birini yukluyorsaniz, ayrica cekirdek (kernel) derlemenize gerek yok. yani "make oldconfig" gibi komutlari kullanmaniz gerekmiyor. kernel-image paketlerinde zaten derlenmis cekirdek bulunuyor.

eger kendi cekirdeginizi derlemek istiyorsaniz kernel-source paketlerinden birini yuklemeli ve sonra cekirdegi derlemelisiniz. ama sizin durumunuzda cekirdek derlemeye gerek yok, 2.6 cekirdek icin mevcut kernel-image paketlerinden birini yuklemeniz yeterli.