Re: Sabit DNS kullanmak

Salı 21 Haziran 2005 22:14 tarihinde, Yilmaz Bilgili şunları yazmıştı:
> DHCP'den IP aldığım yerlerde resolv.conf daki nameserver ayarı da
> değişiyor. Halbuki kendi sistemimde DNS kurulu. Ben sürekli kendi
> sunucumu kullanmak istiyorum. Bu ayarı sabitlemenin bir yolu var mıdır?
> resolvconf paketi kurulu değil.
>
> Selamlar.
	Merhaba ...
	Eğer sisteminizde dhclient paketini kullanıyor iseniz /etc/ dizini altında
dhclient-exit-hooks içerisinde istediğiniz komutları tıpkı shell script yazar
gibi yazarsanır dhclient ip alma işlemini bitirdikten sonra bu dosyadaki
komutları çalıştıracaktır. Benzer bir şekilde /etc/ dizini altında
dhclient-enter-hooks adlı bir dosyaya dhcp'den ip almadan önce yapmasını
istediğiniz işlemleri yazabilirsiniz...

--
Saygılar && İyi çalışmalar
Timu EREN (a.k.a selam)