Raid ile ilgili

Selamlar,,,

Elimde bir adet IBM x232 series Server var ben bunun üzerine samba ve firebird server kurmayı düşünüyorum ve raid kullanmak istiyorum 3 adet 18.2 Gbyte disk var üzerinde bunu nasıl konfigure edebilirim. 1 diske işletim sistemi diğer ikisi birbirini yedek leyen şekilde gibi bu şekilde bir sistem kullanan arkadaş varsa yardım cı olursa sevinirim şu anda sistem oem bir makinada çalışıyor (eskiden m$ vardi ibm de) tavisyelerede açığım diskleri 100 gbyte yap şunu şööle yap gibi :)

Diğer bir seçenek de tavisye edebileceğiniz bir sistem de olabilir raid destekli sata bir sistem örneğide olabilir.

Veli ADIGÜZEL