Re: varicad-en

Kesinlikle X ekranda normal kullanıcı olarak çalıştırıyorum. Normal prosedürün dışında hiçbirşey yapmadım. Konsolda root olup dpkg -i paket adı ile kurdum. Çalıştırırken de Kde masaüstümde Alt+F2 yaparak varicad komutuyla çalıştırıyorum. Gerçi bir kere normal kullanıcı olarak da konsole da varicad komutunu vererek çalıştırmıştım o zaman da sorunsuz çalıştı. Paketi stable sürümdeyken kurmuştum unstable a terfi ettim yine de program sorunsuz çalıştı.

On 6/17/05, Serdar Aytekin <serdar@debian-tr.net> wrote:
Merhaba,

* mehmet turkoglu [Fri, Jun 17, 2005 at 03:07:53AM +0300]
> Ben paketi http://www.varicad.com/download.phtml adresinden indirdim.
> Acaba siz de mi oradan indirdiniz? Benimki gayet düzgün
> çalışıyordu(paketi kaldırdığım için "du" ekin kullandım)

Evet sitesinden indirdim. Yani belirttiginiz adresten. Siz
X'i kullanirken tamamen "root" yetkileriyle islem yapiyor
olabilir misiniz? "root" yerine normal kullanici ile islem
yaparken bu sorun olusuyor. Sorunu cok da incelemedim aslinda.
Sadece arkadasimiza yardimci olabilmek icin hizli bir cozum
onerisinde bulundum. Siz normal kullanici ile soz konusu
yazilimi sorunsuz calistirabiliyorsaniz sorunun kaynagini
farkli yerlerde aramak gerekir. Dedigim gibi uzerinde cok
inceleme yapmadigim icin net seyler soylemem zor.

--
Serdar Aytekin