gnome-2.10 menu ikonları klasor ikonu seklinde gozukuyor

Merhaba,

Baya bir süredir canavarlar gibi çalışan testing sistemimi bir anlık gaza gelip gnome-2.10 ve xorg a yükseltmeye karar verdim. yükseltme işlemi sorunsuz bir şekilde gerçekleşti. xorg sorunsuz bir şekilde çalışıyor gnome-2.10 da da bir sorun yok fakat, gnome menüsüne tıkladığımda açılan menüde normalde cicili bicili ikonların olduğu yerlerde artık sadece klasör ikonları var, çokluortam internet gibi ana menülerin simgeleri eskiden olduğu gibi cicili bicili simgeler değil sadece klasör simgesi var bunların yerinde uygulama ikonlarında bir sorun yok onlar düzgün görünüyor. tema değiştirdiğim de de değişiyor fakat sistem çoklu ortam vs vs gibi ana menülerde sadece klasör simgesi var, applications:/// a girip simge değiştirden istediğim simgeyi seçebiliyorum bu sefer düzeliyor fakat böyle olunca da tema değiştirince aynı kalıyorlar. Ayrıca bu olay biraz debian mantığına aykırı, aynı sorunu yaşayan varmı ya da çözüm yolunu bilen?

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.