Re: Fwd: Gnome paneli yok oldu???

Tekrar Merhaba,

apt-get -f install

komutu herhangi birşeyi düzeltmedi. Fakat denemek için az önce debian yüklü başka bir makinede de synaptic ile yükseltme yapmayı denedim ve aynı sonucu aldım yani o makinanın da gnomunda panel yok oldu?

Acaba yeni bir hastalık mı başgösterdi ;-)

Zeki

Uz. Zeki Çelikbaş
Kütüphaneci

Uçak ve Uzay Bilimleri Fakültesi