open office

Arkadaşlar debian a geçişim biraz sancılı olacak . Artık kusura bakmayın.
open office paketini apt ile yükledim (yüklediğimi zannediyorum zira
apt-cache search ile öncelikle türkçe sürümünün tam adını öğrendim
daha sonra apt-get ile kurdum herhangi bir hata mesajıyla
karşılaşmadım) . Ancak şimdi ne kde de ne de gnome da menülerde
göremiyorum. nereye yüklenmiş olabilir? Ya da gerçekten yüklendiğini
nasıl anlayabilirim? rpm -q ya da urpm -q gibi bir komutun karşılığ
debian da nedir?