Bug temizlemek icin hangi paket kullanilir?

Selamlar,

Bastille paketinde bir bug buldum ve report ettim, sanirim birazdan cevabi
gelir. Bug, bootloader ile ilgili degisiklikleri yapmak icin grup.conf
dosyasini aramasi, ve bunu da /etc/grub.conf olarak aramasi, bildiginiz gibi
bu dosya redhat tabanli sistemlerde ancak bu sekilde adlandiriliyor, en
azindan benim bildigim RedHat ve Mandrake bu sekilde kullniyor. Dolayisi ile
dosyanin menu.lst olarak yeniden adlandirilmasi yol olarak
da /boot/grub/menu.lst verilmesi gerekiyor.

Simdi ben bu bug'i ezmeye niyetlendim, unstable veya testing altindaki source
paket uzerinde calismamin farki olurmu veya bunlarin disinda bir paketi mi
kullanmaliyim?

Bu arada pakette benim gordugum en az iki adet bug daha var,

Selamlar.

--
R. Tolga KORKUNCKAYA
FORSNET Bilgi Teknolojileri