Re: SARGE KURULUMU :)

sorunum sarge ın temel kurulumu degil apt
yapılandırmasıya ilgili galiba

ekran kartımın,ses kartımın . .
.vs tum bilesenlerin nerede hangi depoda oldugunu
buldum ama bu paketlerin yollarını
apt sourcelarında dogru bicimde
aktaramıyorum.pico ile apt conf a apt/preference
a ve apt/source.list i acamıyorum bile :(
baslangıcta actım daha sonra driver
ların bulundugu depoların adreslerini
sources.liste ekledim sonrasında ne apt-get
install nede dpkg reconfigure calıstı.
surekli hangi pakete bi komut yazdıysam o paketin
olmadıgın soyledi hem yuklemek istedigimde
hem de silmek istedigimde :(
driverların bulundugu depolar cok farklı
yerlerde kimisi unstableda kimisi testingde ve
kimisi(ekran kartınınkisi) non-official
depolar da
sanırım apt
pinning vs olayları:)

GAZİ' li Olmak Ayrıcalıktır. . .                       Mehmet BURSALI             G.Ü. Bilgisayar Mühendisliği                             ANKARA/Türkiye