Re: marillat deposu

BUgün mutt'taki ilk günüm. Aşağıdaki ftp.nerim.net linki okunmuyor. Ama
şimdi cevap verirken görebiliyorum. Bu neden acaba?. Bir de mutt'la
ilgili güzel bir belge var mı? (Türkçe olsa daha iyi olur).
www.mutt.org'ye girdim ama oradaki dökümanlardan pek bişey anlayamadım.
Ayrıca vi veya vim hakkında da hiçbirşey bilmiyorum. Belge gösterirken
bunu da dikkate alırsanız sevinirim.