Re: debian java jdbc MySQL OpenOffice

bazi gelismeler kaydettim:

http://lists.debian.org/debian-openoffice/2004/06/msg00054.html

yukaridaki link asagi yukari benim yasadiklarimi
yasamis ve sizin yorumlariniza benzer seyler yazmis.
Mesela bu arkadas denemis ve loglarda herhangi bir
baglanti denemesi izine rastlayamamis.

Bunlardan baska konuyla ilgili su linkler de var:

http://www.stardeveloper.com/articles/thread.html?tid=1134

http://forum.java.sun.com/thread.jspa?threadID=615056&tstart=120

/etc/mysql/my.cnf dosyasinda bind 127.0.0.1 i comment
haline getirdim fakat halen bir duelme saglayamadim.

Valla bilemiyorum. OpenOffice beta 2.0 i kullanmak su
anda bana daha mantikli gelior zira gorundugu
kadariyla HSQL veritabaniyla entegreli bir sekilde
geliyormus.

Kolay gelsin... Bu arada Timu kardes ilgine cok
tesekkurler.

--- Timu EREN <selamtux@gmail.com> wrote:

> 	Merhaba....
> Çarþamba 01 Haziran 2005 14:42 tarihinde, Mehmet
> Seckiner þunlarý yazmýþtý:
>
> [kesildi...]
> halde
> MySQL-OpenOffice
> getirtemedi.

> buldum.
> [kesildi...]
> 	Aklýma gelen genel problemlerden bir ikisini
> sayayým belki iþinize yarar...
> 	1) JDBC mysql connector öntanýmlý olarak tcp/ip
> üzerinden veri tabaný
> baðlantýsý kurmayý deniyor olabilir.
> [...]

seckiner.net reactivated. visit, see, benefit, contribute.
seckiner.net yeniden yayýnda. gelin, görün, faydalanýn,
katkýda bulunun.

Discover Yahoo!
Get on-the-go sports scores, stock quotes, news and more. Check it out!
http://discover.yahoo.com/mobile.html