[Duyuru] Bilişim Yaz Kampı 2005 için Başlangıç Verildi

Merhaba,

Türkiye'nin en yüksek tempolu en en kapsamlı bilişim eğitimi çalışması
olan Bilişim Yaz Kampı, 2005 yılında yine Abant İzzet Baysal
Üniversitesi kampüsünde, 4-31 Temmuz 2005 tarihlerinde düzenlenecektir.

Bu yılki Kampta 6 değişik eğitim yapılacak.

Linux Eğitimleri
---------------------------------------
- Linux KOBİ Ağ Yöneticisi
- Linux Kurumsal Ağ Yöneticisi

Uygulama Geliştirme Eğitimleri
--------------------------------------
- Sistem Gereksinim Belirleme
- Java Web Uygulaması Geliştirme
- İleri Java Web Uygulaması Geliştirme : Struts
- İleri Java Web Uygulaması Geliştirme : Java Server Faces

Bu eğitimlerin tarihleri ve detayları ile başvuru koşulları kampın
http://www.bilisimyazkampi.com/ web sitesinde yer alıyor.

Eğitim kontenjanları sınırlı olduğu için ilgilenenlerin gecikmeden
başvurmalarını öneriyoruz.

İyi Çalışmalar

Bora Güngören.