Re: Mutt benim mailer görünmemesinin sebepi!

>     Aynı sorun bendede var ve ben kmail kullanıyorum...
>    (örneğin bu e-posta yı kmail ile alamayacağım pop üzerinden)
>    sorunu arasıra gmail' in web arabirimine girip settigin kısmından
> forwarding and pop seçeneğinden  "enable POP for all mail (even mail that's
> already been downloaded)" yazan radio button u tıklayıp save setting ile
> çözüyorum..

Daha demin baktim da, zaten acikmis. Herhalde yapacak birsey yok.

>    bazen bende aynı şeyi düşünüyorum :) ikinci bir e-posta hesabıma (onunlada
> başka listelere üyeyim) şimdiye (2 senedir falan) kadar sadece 3 spam e-posta
> düştü ... (www.hotpop.com) isterseniz deneyebilirsiniz ... gmail i ise
> uzaklara gidince lazım olur e-postaları alamazsam hiç olmazsa yer sıkıntısı
> çekmem diye düşünerek kullanmaya başlamıştım öylece kaldı :)

Bu arada host ve domain  aldim, onun üzerinden email alabilecem. Artik onu
kullancam herhalde :)
Aslinda söyle fatih@debian-tr.org hicde fena olmaz. :)
Hemi cok güzel bir domain, hemi de debianci oldugun belli olur.

--
Fatih Arslan
www.sabutay.org