Re: debianda java CLASSPATH ayarlari

Yok abi, ancak tarif ettigin paketi kurduktan sonra
bir takım değişiklikler oldu. jvmsetup
gibi bir uygulama kendiliginden calisip benden klasor
ve JRE yi belirlememi istedi. Fakat nihayetinde yine
baglanti hatasi sozkonusu oluyor.

Baska JDBC baglantilarini deneyecegim. Acaba MySQL
haricinde durum nasi olacak?

--- Alphan Bayazit <listec@bayazit.org> wrote:
> orada
> >
> JDBC suruculerini bilmiyorum ama, openoffice'in java
> gerektiren
> kisimlari icin openoffice.org-java paketini kurmaniz
> ve ayarlanamaniz
> gerekiyordur muhtemelen.
>

> --
> -alphan
> http://www.bayazit.net/alphan/

seckiner.net reactivated. visit, see, benefit, contribute.
seckiner.net yeniden yayýnda. gelin, görün, faydalanýn,
katkýda bulunun.