Re: Re: Re: Mutt hakkinda birkac soru

On Sat, May 28, 2005 at 11:51:44PM +0300, Fatih ARSLAN wrote:

> Yok denedim, oluyor. Mesala next-new y tusuna bagladim.
> Önemli olan, y tusu baska bir yerde kullanilmamasi lazim, yoksa cakisiyor.
> Bendeki problemde oydu.

   Demek istediğim, sen hiçbir özel ayar yapmadan önce o işlevlere
atanmış tuş yok.  Sonradan atanması mümkün tabii.

> Zaten mail attim, yaptim diye, dediginiz gibi benim muttrc de problem varmis :)
> Düzeltik,sadece simdi kendi mesajlarim göremiyorum threadlerde.
> Onunda cözümü vardir kesinlikler.

   "Yaptım" diye bir mektup bana gelmedi.  Ağdaki arşivden de
göremiyorum.  Doğru gönderildiğinden emin misin?  Belki o yüzden kendi
mesajlarını göremiyorsundur :)

   Mutt'ta listede gösterilen mektupları sınırlamak ("limiting")
mümkün.  Örnegin
l !~P
yazarak kendimden gelenlerin gösterilmemesini sağlayabiliyorum.  Aynı
şekilde
l ~A
yazarak tüm mektupların gösterilmesini sağlayabiliyorum.
<Esc> l
yazarak etkin sınırlama yöntemini görebilirsin.  Belki sendeki sorun da
bununla ilgilidir...