Re: Re: Re: Mutt hakkinda birkac soru

c tusunu hala calistirimadim. Muttrc söyle bir satir eklemistim.

bind generic c change-folder

Ama malesef buda olmadi, yanlis komut dedi.
Benim burda beinm dikkatim ceken, bu tip komutlarin, herkezde calistigi.
Ama bende calismiyor, calismiyanlar ise bunlar :

create-alias
change-folder
fetch-mail
imap-fetch-mail
tag-subthread
next-new
previous-new
next-unread
previous-unread
decrypt-copy
decrypt-save
tag-prefix-cond
search-opposite
current-top
current-middle
current-bottom
what-key

bu fonksionlara, tus atanmadigi gösteriliyor. Bir sekilde artik nasil
yapildigina bakarim.

List konusuna gelince, ben muttrc söyle bir satir ekledim:

mailboxes ~/mail/inbox ~/mail/debian-user-turkish

sonra mutt -y yapinca, dediginiz gibi mailboxlar görüyorum.
Procmail den gelen maileri de buna göre ayarladim.
LKD tüm listleride mevcut, onlar bana geliyor, ve procmail de onlari dosyalara atiyor.
Sadece debiandan gelmiyor, herhalde oda, gönderilen mesajlar listeye oldugundan gelmiyordur.
LKD yollanan tüm maile benim, mailime geliyor, bu herhalde debian-listesi icin gecerli degil.

my_hdr yapmistim, sonradan halletim, sizin dediginiz

set followup_to
set honor_followup_to=yes

komutlarini ekledim, bunlari ne anlama geldigini bilmiyorum. Birde benim muttrc sunlar da var:

subscribe debian-user-turkish linux linux-masaustu.

herhalde sizin söylediginiz komut(lists debian-user-turkish@lists.debian.org)ile ayni görevi yapiyor.
Yada bunu baksa bir görevi var.

Serdar hocam dediginiz gibi, mutt hakaten cok güclü ve güzel bir mua.
Ben suana kadar hep thundebird,kmail gibi guisi olan clientler kullaniyordum.
Hakaten dedikleri kadar var. Mutt kullanan kisileri simdi daha iyi anliyorum.
Su pürüzlükler de olmasa is tamamdir :)

Bu atigim mail de sizin atiginiz mailden sonra gelmesi lazim. Recai hocama atiktan sonra, arada bir
bosluk olusmustu, umarim o bosluk bunda olusmas.

Saygilar
Fatih Arslan