Re: Re: Mutt hakkinda birkac soru

Recai hocam, suan sadece xfce kurulu ,yani ne gnome var nede kde.
Kurmaya da düsünümüyorum, yazik olur simdi sisteme :)
Dediginiz gibi, bunu gnome yapabiliyorsa, demeki, bunu gnome kurmadan da
yapilmasi lazim. Linux ayni linux oldugunda göre, bununda kesin bir
ayari vardir.

Procmail'den yine ayarladim, bazi seyleri.
Simdi listelerden gelen maileri, dosylarina gönderiyor.

mutt -y komutu ile de, mailbox'larimi görebiliyorum.

biras arastirdim, c tusu ile mailboxlar arasinda gezebiliyormusum.
Ama yardi menüsünden, change-folder komutuna, herhangi bir tus
atilmadigi gösteriliyor. Mutt'un ama, herseyi degistimre imkani oldugunu
duydum. Ozaman c tusunun da calismasini sagliyabilirim herhalde.

Birde simdi, bunu mailto yaparak yoluyorum.Ilginc yani ise, RE: artik oluyor.Yani bu
gönderdigim mail, sizin yoladginiz mailden sonra gelmesi lazim herhalde.Nasil oldugunu
anlamadim, ama oldu. Eger kazasi, belasiz
gelirse. Is tamamdir :)

Saygilarimla
Fatih ARSLAN