Re: Şenliğin Ardindan..

Çrş, 2005-05-25 tarihinde 02:56 +0300 saatinde, Alper KANAT yazdı:
> Merhaba,

Merhaba,

> [...]
> Erhan'la bana yardımlarını, cana yakınlığını pek unutamayacağız.
> Recai
> Oktaş'ı e-posta listesinden tanıyordum, kendisiyle tanışıp bolca
> muhabbet etme fırsatını bulduğum için çok sevinçliyim. Bu 2 güzel
> insanla birer abi-kardeş ilişkisi içinde geçirdiğimiz zaman gerçekten
> güzeldi. Bu hislerimden dolayı kendilerine "ağabey" dediğim
> zamanlarda
> bana bozulmamışlardır umarım.. :) Ayrıca listede gördüğüm Evren
> Banger,
> Erhan Keskin, Azer Demir, Erçin Eker (soyadını yanlış hatırlamadım
[...]

Bende aynı yazmışım soyadımı, herneyse Alper şu nvidia ekran olayını
nasıl çözdük onu listeye geçmemişsin sanırım tekrar hatırlatıyorum
listeye yazda daha sonra bu sorunla karşılaşanlar kolayce cevabı bulsun.

Bu arada Şenlik resimlerini lkd listelerinde duyurmuşum, burayı
unutmuşum. Kusura bakmayın,

http://www.tufan.com.tr/~ercin/senlik/2005/

Yakın zamanda tekrar görüşmek üzere, esen kalın :)

--
Erçin EKER
UIN:82166128

 .''`.
: :' :  Born to use Debian.
`. `'   GPG KeyID: 3DD6DF91
  `-    Fingerpring: BA95 1DDD 8961 665B 8536 B942 8D43 3EF0 3DD6 DF91