Ben de katılmak istiyorum

Arkadaşlar merhaba,

Linux konusunda çok deneyimli değilim. Ama üç aydır Debian kullanıyorum ve özündeki dayanışma ruhu çok hoşuma gidiyor. Ben de katkıda bulunmak istiyorum. Belki şu aşamada yeni bir program yazamam ama ingilizce dökümanları tercüme edebilirim, yerelleştirme çalışmalarında görev alabilirim veya web siteleri üzerinde çalışabilirim.

İngilizce, C, PHP, MySQL konularında bilgiliyim.

Beni de aralarına kabul edebilecek bir grup var mı?