Bilgi iletimi ??

Merhabalar. su an uzerinde calistigim yada on hazirliklarini yaptigim debian tabanli projler var r

acaba aramizda benzer projeler ile ugrasmis olan arkaslarimiz var mi ? Isbirligi, bilgi paylasimi yapabiliriz diye dusunuyorum.

Ibm - Pseries uzerinde 32-64 bit debian installu
Open-ldap tabanli user management base (mail - ftp - ve radius ve diger auth. lar icin dusunuyorum suan, ama cok esnek olabilir biliyorsunuz )

bunlarin haricinda su aralar dikkatimi ceken VHCS var ( http://vhcs.net ). su an version 2.2 nin debian package leri var ama biraz sorunlu, version 2.4 u paketleyebilir miyim acaba dusencesi icindeyim.

ilgilenen arkadaslarla temasa gecmek isterim.

Debian dolu gunler ....
--
| Serdar Cihaner		|