Re: grub

Dediğiniz çıktı. Hem 2000 hem xp  ben den /boot bölümünü kaldırmamı istedi.  /boot u kaldırmaya kaldırırım da bu sefer grub'u acaba yine bildik yolla mı kurtaracam yoksa değişik bir yol mu izlemem gerekiyor?
Verdiği hata şu idi:
Windows XP'yi seçtiğiniz bölüm üzerine yüklemek için Kur'un aşağıdaki diske bazı başlangıç dosyalarını yazması gerekir.
 19708 MB Disk 0 at ID 0 on bus  0 on atapi [MBR]
Ancak bu bölümde windows uyumlu bir bölüm yok?

Not: Eğer bu sorduğum soru listenin kullanım amacının dışına çıkıyor ise gruptaki herkesten özür dilerim.
Bu konu üzerine bu kadar düşmemin sebebi bugüne kadar her windows kurduğumda debianı da baştan kurmamdır. Yani şimdiye kadar grub'u hiç kurtaramadım. Bu sefer işimi sağlama almak istiyorum. Ne olur bana debian'ı yeniden kurdurtmatyın :(