Re: crossover display problem

Merhabalar,

> vmware'de arayacağız artık çözümü.
> windows ortamını bir daha görmek istemediğim için crossover seçeneğini
> tercih etmiştim aslında ama demekki vmware daha iyi olacak şu durumda.

vmware' i denemek iyi fikir olabilir.

> bu arada debian ile web tasarım ile uğraşan insan sayısı pek fazla değil
> anladığım kadarı ile.
> ya da flash ve fireworks kullanmıyor uğraşanlar, ya da vmware ile
> hallediyorlar. :)

Bu konuda tavsiye edebileceğim, gimp var. Ne gimp ne de rakiplerini tam
olarak bildiğim için karşılaştırma yapamıyorum. Ancak benim basit resim
oynama vs. işlerimi gimp yeterinden fazlasıyla görüyor. Yanlız açık
konuşmak lazım, ender olarak, alakasız bir şekilde programın çöküp, işi
de yanında götürdüğüne şahit oldum. Flash' a rakip henüz duymadım, zira
Flash' ın olayı özel bir durum. Ancak google da bu konuda bir araştırma
yapılabilir. sourceforge.org dan bir takım proje aramaları yapabilir bu
konuda program bulmak için.

Bir de şu var. Eğer siz bu işte niyetliyseniz, böyle bir paket (program
isimleri listesi) oluşturursanız, oldukça iyi olcaktır. Çünkü eminim ki
bu liste dahil olmak üzere birçok insan böyle bir paketten çok
yararlanacaktır.

Ben de basit internet sitesi tasarımları yaptım/yapıyorum. Ancak bu
yaptıklarım genelde kod ağırlıklı oluyor. Eğer html, css, javascript
hakkında bilginiz varsa, görsel malzeme için olmasa da html tabanlı
sayfalar oluşturmak için Mozilla paketiyle gelen mozilla-composer' ı
kullanabilirsiniz. mozilla-composer' a istediğinizi yapmadığı zaman html
kodundan müdahale edip düzeltebilirseniz, olukça başarılı olabiliyor.

> iyi çalışmalar,
> koray

size de iyi çalışmalar.

Can Kavaklıoğlu