Re: genel soru

Can Kavaklıoğlu wrote:

>Merhabalar,

>Arkadaşlar acaba, bu listemizin bir genel kuralları var mıdır? Yoksa
>genel *muhaşeret* kuralları çerçevesinde mi gitmektedir herşey? O da
>oldukça güzel olacaktır, ancak benim sorum eğer bu tip kurallar varsa,
>öğrenmek.

Listeye üye olurken liste kuralları hakkında bir ileti almadığımıza göre (almadık dimi
atlamış olabilir miyim?) sanıyorum bu liste genel ilkelere göre işlemektedir.

>Mesela Bülent Şener arkadaşımızın attığı epostanın neredeyse aynısını
>(bana bu eposta geç geldiği için), atmış bulundum. Hiçbir özel isteğim
>olmadan sebep olduğum bu durum karşısında hüzün/sıkıntı/utanç hissetmeli
>miyim?
>
>Can Kavaklıoğlu

Neden bir sıkıntı duyduğunuzu anlamadım. Verdiğiniz yanıt gayet güzel bir yanıt. Benim
için faydalı bilgiler içeriyor. Zaten amaçta bu değil mi? Ben o iletiyi yanıtlarken kısa
bir bilgi verirken siz geniş geniş açıklamışsınız ve olayın iç yüzü daha anlaşılır hale
gelmiş. Elinize sağlık.

Saygılarımla,
Bülent ŞENER