Re: Pro2000 bir sunucu ve Linux uyumluluğu

Merhaba,

On Sat, 2005-04-16 at 12:39 +0300, Yaşar ŞENTÜRK wrote:
> Acaba PRO2000' in bu sistemini veya i865G yonga setine sahip bir
> sistemi kullanan var mı? Yonga seti ve SATA ile ilgili bir problem
> yaşar mıyım? Sizin görüşleriniz nelerdir?

Şu an internet bağlantım olmadığından sunucu ile ilgili detaylara
bakmadım; verdiğiniz bilgilere dayanarak Sarge içerisinde gelen 2.6
çekirdek ile kurulum yaptığınız takdirde sorun yaşamayacağınızı tahmin
ediyorum.

Herhangi bir sorun yaşarsanız da muhtemelen üstesinden gelinebilir bir
sorun olacak. Donanım uyumluluğu konusunu fazla dert edinmeyin, o günler
çok geride kaldı :)

İyi eğlenceler,
--
.O.