Re: Pro2000 bir sunucu ve Linux uyumluluğu

Merhaba;

Benzer bir donanıma Sarge ile problemsiz kurulum yapılabileceğini öğrenmem beni rahatlattı. Woody ile problem yaşayacağımı tahmin ediyordum. Şu an zaten evdeki sistemimde Sarge kullanıyorum. "Sarge mı? Woody mi?" sorusunun aklıma takılmasının tek nedeni güvenlik güncellemeleriydi. Ancak ilk mesajımda da belirttiğim gibi Sarge kurmanın daha uygun olacağını düşünüyordum. Ama yine de bir listeye sorup fikrinizi almak istedim.

İlginiz ve cevabınız için teşekkür ederim.

Leoman wrote:
Kısa bir cevap olacak ama yakın bi konfigrasyonda bir sunucu Sarge
kurdum hiç problem yaşamadım. -ki woody kurmaya kalkarsan bir sürü ıvır
zıvırla bi dünya vakit kaybedeceğine temin ederim özellikle ide ve sata
controller ile.

Sunucularımızın %99.9 u Sarge :) aralarından sadece bi tane woody var
Herkese tavsiye ediyorum :)
Woody mi Sargre konusunda yazılmış bir çok şey var ve Serdar Aytekin'in
yazılarından fikir edinebilir paşa gönlüne göre birini seçebilirsin
(yazılarını okuduktan sonra sarge kuracağına emin ol. bende öyle oldu en
azından :) )
--
Yaşar ŞENTÜRK
http://www.dijitaltek.com/yasar