Von:VEDAT YILMAZ
Gesendet:15.04.05 13:02:02
An:"fatih genc" <fgenc@web.de>
Betreff:RE: win bölümüne eriþim...

bahsedilen belgede herþey gayet detaylý anlatýlmýþ..

muhtemelen windows yüklü bir makinaya kurulum yaptýnýz..
ilk önce /etc/fstab dosyasýna aþaðýdaki satýrý ekleyin..

/dev/hda1       /mnt/winc       vfat    defaults,users,umask=000 0 0

daha sonra /mnt altýna winc diye bir klasör açýn ve tamamdýr..
kolay gelsin..