CONFIG_X86_CMPXCHG

Selamlar;
drm-build yaptığımda şöyle bir hata alıyorum:
.
.
.
+ ln -s ../shared-core/savage_bci.c savage_bci.c
+ ln -s ../shared-core/savage_state.c savage_state.c
sh ../scripts/create_linux_pci_lists.sh < ../shared-core/drm_pciids.txt
rm -f linux
ln -s . linux
make -C /usr/src/kernel-headers-2.6.8-2-386  SUBDIRS=`pwd` DRMSRCDIR=`pwd`
modules
make[1]: Entering directory `/usr/src/kernel-headers-2.6.8-2-386'
/usr/src/drm-modules/linux-core/Makefile:279: *** CONFIG_X86_CMPXCHG needs
to be enabled in the kernel.  Stop.
make[1]: *** [_module_/usr/src/drm-modules/linux-core] Error 2
make[1]: Leaving directory `/usr/src/kernel-headers-2.6.8-2-386'
make: *** [modules] Error 2

1-Şimdi makefile bana çekirdekte CONFIG_X86_CMPXCHG aktif edilmesi
gerektiğini söylüyor ama çekirdek ayarlarında böyle birşey yok. Forumlarda
bunun işlemci tipiyle alakalı olduğunu söylüyorlar. Peki hangi işlemci
tipini veya hangi özelliğini seçersem bu özellik aktif olacak?

2-Ayrıca drm-build içinde bu satırı çıkardım ve derleyebildim, bu aslında o
özelliğin illaki gerekli olmadığını gösterebilir mi?

3-Sistemimde bununla ilgili tek sorunum Xorg.log dosyasında Failed to load
module "Glcore" görmem.  Ama peşinden bir kaç satır sonra bu modülü yeniden
yüklemeye çalışıyor ve başarılı oluyor:

(II) LoadModule: "GLcore"
(II) Loading /usr/X11R6/lib/modules-dri-trunk/extensions/libGLcore.so
dlopen: /usr/X11R6/lib/modules-dri-trunk/extensions/libGLcore.so: undefined
symbol: __glXLastContext
(EE) Failed to load /usr/X11R6/lib/modules-dri-trunk/extensions/libGLcore.so
(II) UnloadModule: "GLcore"
(EE) Failed to load module "GLcore" (loader failed, 7)
(II) LoadModule: "glx"
(II) Loading /usr/X11R6/lib/modules-dri-trunk/extensions/libglx.so
(II) Module glx: vendor="X.Org Foundation"
        compiled for 6.8.1.99, module version = 1.0.0
        ABI class: X.Org Server Extension, version 0.2
(II) Loading sub module "GLcore"
(II) LoadModule: "GLcore"
(II) Loading /usr/X11R6/lib/modules-dri-trunk/extensions/libGLcore.so
(II) Module GLcore: vendor="X.Org Foundation"
        compiled for 6.8.1.99, module version = 1.0.0
        ABI class: X.Org Server Extension, version 0.2

4- Bunlarla beraber sistemde DRM ve DRI çalışıyor. Glxinfo da direct
rendering: Yes  olarak görünüyor. glxgears hızı da 4561 frames in 5.0
seconds = 912.200   civarında seyrediyor.
Sizce sorunum var mı ? Bununla uğraşmaya , yeniden çekirdek derlemeye
ihtiyacım var mı ?

5- Daha önce aynı çekirdeği derledim, hiç birşey değiştirmeden sadece make
oldconfig yapıp derlememe rağmen kurduktan sonra açamadım, donup kaldı. make
oldconfig + make-kpkg ile kesinlikle ve kesinlikle şu an kullandığım
çekirdek mi oluşturulur ?

Mehmet Türker
http://www.turker.name.tr

GIZLILIK NOTU
Bu e-posta mesaji gizli, hassas bilgi ve/ya da ekler icerebilir. Bu mesaj, mesajin alici kisminda belirtilen kullanici/kullanicilara gonderilmistir. Eger mesaji yanlislikla almissaniz lutfen gondereni acilen bilgilendiriniz, mesaji ve tum kopyalarini siliniz.
Bu mesaj bilinen tüm viruslere karsi Symantec Antivirus ile taranmistir.

CONFIDENTIALITY NOTICE
This email may contain confidential information and/or attachments. This email is intended for the use of the addressee only. If you receive this email by mistake, please advise the sender immediately and delete the email and any copies of it.
This e-mail has been scanned by Symantec Antivirus for all known viruses.