Re: Samba Paylaşımı

Merhaba,

> Workgroup'u değiştirmem birşey değiştirmiyor.
>
> Nedenini bilmediğim birşeyden dolayı Samba şu anda inanılmaz yavaş..
> Başkasındaki bir filmi 5 dk içinde alabilmem lazımken 6 saat estimating
> time gösteriyor. /mnt/tunix (fat32'li ortak partition) içerisindeki bir
> klasörü paylaşıma açtığımda gözükmezken, ext3 linux ana partition
> içerisinde içerisinde paylaştıklarım gayet güzel gözüküyor ama indirmek
> isteyene çok yavaş geliyor tıpkı benim uzaktan dosya almam gibi...
>
> Yardımcı olan arkadaşlara tekrar teşekkür ederim..

Yavaslik samba ayarlarinizdan olmayabilir. Windows makineler XP mi? XP
olan makinelerde bu tur yavasliklarda webclient servisini aktifse pasif
hale getirmek oneriliyor. Ne kadar ise yarar bilemiyorum. Windows
makineler XP ise bu yontem denenebilir.

Ayrica windows makinelerdeki Eth kartlarin Full Duplex modda calisacak
sekilde (auto olmasin) ayarli olmasina dikkat edin.

Mevcut aginizda firewall felan varmi? Buda sebep oluyor olabilir detayli
incelemek lazim.

Olayi derinlestirmek isterseniz Ethereal ile agda gidip gelen paketlerin
durumunu inceleyip sonuca varilabilir.

Saygilarimla,
Serdar Aytekin