Re: firefox daki web sayfasini yazdirmak

:))

Isinize yaradigina cok sevindim. Ben de listedeki
kullanicilar benden iyice bikmaya baslamislardir diye
endisleniyordum ki bu haber ilac gibi geldi. :))

Ben mesajimda linkteki sayfadan bir alinti yaparak
Mozilla ve OpenOffice gibi yazilimlarin printer
ciktisi verebilmesi icin demistim. Fakat yanlis
bilgilendirme yapmayayim. Bende OpenOffice, bu
duzenlemeyi yapmadan once de printer ciktisi
verebiliyordu.

Belki eski versiyonlarinda veremiyor olabilir.

Tekrar kolay gelsin.