Re:

* Serdar Aytekin [2004-11-01 00:59:27+0200]
> Bu problem daha dogrusu belki problemde demek dogru degil eksiklik diyelim
> sizden kaynaklanmiyor. Gelen Maillerin Header bilgilerinde "Reply-To:"
> bilgisi icermedigi icin,"Reply" ile mail kimden gelmisse ona relpy
> yapiliyor. Bu durumda, "Reply to All" gibi bir secenek ile listeye
> gonderilebiliyor.

Bu biraz tartismali bir konu... 'Reply-To'nun zararlari hakkinda aksi
gorusde olabilecekleri de goz onune alarak sozu Bernstein'e birakayim
:-)

    http://cr.yp.to/proto/replyto.html

> Cozumu basit aslinda fakat cozumun saglanmasi Debian tarafindan olmali.
> Listede yoneticisi olarak ezmlm kullaniliyor diye biliyorum, ezmlm'de de
> bu islemin cozumu "headeradd" dosyasina "Reply-To:
> debian-user-turkish@lists.debian.org" ifadesinin eklenmesinden geciyor.
>
> Sanirim bu eksiklik Debian'in diger listelerinde de olsa gerek. Cozum icin
> belki Murat veya Recai Bey devreye girip, durumu Debian tarafina
> iletebilirler.

Boylesine kutsal bir konuda Debian listmasters'a bir istekte bulunmaya
cesaret edemem dogrusu :-)

"Mail-Followup-To" basligini butun MUA'lar desteklese ('honor' etse)
guzel olurdu.  Mesela benim gonderdigim butun iletilerde bu alan listeyi
gosterecek sekilde ayarlidir (Mutt bu imkani sunuyor).  Sayet
kullandiginiz MUA bu alana saygi gosteriyorsa "Reply" demeniz halinde
cevap bana degil listeye giderdi.  Evo bunu yapiyor mu bilmiyorum ??
Her MUA "Mail-Followup-To" ekleme imkani sunmadigindan veya bu
tartismali konuda her MUA ayni sekilde davranmadigindan geriye tek bir
cozum kaliyor: kullandiginiz programin "listeye cevap ver" islevinin
nerede oldugunu ogrenmek.  Enver (Altin) muhtemelen daha detayli bilgi
verebilir, fakat az once Evo'ya bir goz attim; "Eylemler" menusunde
"Listeye Cevapla" (Reply to list) gibi bir secenek var, saniyorum
kullanmaniz gereken secenek bu.

* Emre Kadıoğlu [2004-11-01 00:37:05+0200]
> .:PS:benden bu güne kadar özel mail alan arkadaşlar lütfen kusuruma
> bakmayın farkında olmadan atıyorum.

Sorun degil, Procmail sayesinde mukerrer posta almam pek mumkun degil
zaten :-)