KERNEL ICIN GCC NASIL????

Gecen gun knoppix 3.2 kurulu olan hdd  partitionuma hda1 i gormekten oteye gecip windows uygulamalarini adam gibi calistirabileyim derken vmware i  kurmak istedim
nasil kurulacagini okudum felan ./vmware-install.pl diye bir programi calistirdim
hersey guzel giderken en son asamada
bana sizin kernel iniz su GCC icin derlenmis bana daha yuksek olan su gcc lazim dedi
bende
apt-get install gcc
dedim
gcc yi kurdu
fekat ayni install hatasini gene verdi
o zaman anladimki yeni gcc yi UPDATE etmek degil
kernel i yeni gcc ye gore yeniden derlemek gerekiyormus
ama burada gozum korktu cunki cok ustune dusmeden kernel derleme ile ilgili bir yazi okumustum sanirim oldukca zor bir is
Linux da yeni olanlarin (asagi yukari 6aydir  linux kullaniyorum) Kolaylikla kerneli gcc ye gore yeniden derlemelerinin bir yolu varmi?
saygi&sevgi