window manager

Merhaba,

default desktop manager'I degistirmekle ilgili bir sorunum var. sistemi kurduktan sonra kde window manager olarak geldi. kde'nin butun menulerine bakmama ragmen window maker'a gecilecek linki bulamadIm. ~/.xinitrc dosyasına 'exec wmaker' yazIp reboot ettim, fakat yine kde geldi. update-alternatives --config x-window-manager komutuyla wmaker'I secip tekrar reboot ettim, fakat yine kde geliyor. aklIma baska birsey gelmiyor. baska ne yapabilirim ?

tesekkurler, selamlar..

linux newbie: dincer.
Bedava POP3 destekli E-mail Aldınız mı?...(http://www.celiknet.com)