Från: Martin Leben [mailto:martin-1234@leben.nu]
Skickat: den 5 augusti 2008 21:15
Till: debian-user-swedish
Ämne: Re: SV: disten hamm

Hej!

Mattias, detta är tredje gången du frågar om majordomo.

<http://thread.gmane.org/gmane.linux.debian.user.swedish/8881/focus=8881>
<http://thread.gmane.org/gmane.linux.debian.user.swedish/9498/focus=9498>
<http://thread.gmane.org/gmane.linux.debian.user.swedish/9870/focus=9870>

Rekommendationen är fortfarande densamma: Låt bli majordomo.

Anledningen till att majordomo inte finns i Debian finns att läsa om här:
<http://lists.debian.org/debian-security-announce/2000/msg00007.html>

Det var åtta år sedan. ;-)

Vänligen
/Martin Leben