Re: GTK-dev

Jag checkade ut sylpheed från deras cvs arkiv och tänkte ev. göra en patch.
Vad jag funderar på är om man kan göra knapparna mindre. Det är ju GTK det.
Men jag täntke börja med att få GTK+ applikationer att kompileras på min
burk. Kan vara kul att ha möjlighet att kompilera GTK för egna projekt också.