From: lasse [mailto:lasse.lindgren@home.se]
Sent: den 11 november 2002 21:29
To: debian-user-swedish@lists.debian.org
Subject: mp3 streaming nullsoft shoutcast eller icecast? [ot]

Jag försöker mippa upp en streamande server för jobbet.. så jag kan
sitta vars jag vill.
Har kollat lite på icecast och fått den så långt att den funkar på den
lokala maskinen... men den verkar inte svara burkar som accessar den..
någon som haft samma prblem eller?

Om ni kan rekomendera någom bättre streaming applikation så jag väldigt
intreserad, helst någon som är cpu snål.

--
Lasse