Re: Var finns debianerna?

Mathias Österman wrote:
> Blir en riktig fest ser jag här i sthlm ser jag för typ en 19 st bor
> inom 30 min med pendel eller liknande. Vi kanske skulle gå ihop och
> göra vår egen Stockholms-Linux. ;-)

Faktum är att i Stockholm finns det just nu en slummrande Linuxgrupp,
Stockholm Linux User Group, där jag är ordförande ... tja ... det har
rådit brist på engagemang och lokaler. Men om jag får tag på rätt
person kommer vi i varje fall under våren att ha tillgång till en
möteslokal varje mådagskväll dit alla är välkommna i så fall.

SLUG är lite inofficiellt en samling Debianer - det är den dist som
används flitigast av oss i styrelsen.

SLUG nås på http://slug.qbranch.se/ eller på styrelsen@slug.qbranch.se .

Har ni kritik (bra eller dålig) mot SLUG, frågor etc så vänd er direkt
till mig. Vi behöver lite hjälp att komma på fötterna igen som förening.

mvh
--
Johan Björklund <whero@home.se>

 *** Run Linux because you deserves it! ***

Fortune cookie of the mail:
In a five year period we can get one superb programming language.  Only
we can't control when the five year period will begin.