Re: fetchmail y ADSL no se gustan :-/

No será que tu adsl pierde paquetes? La mia, la del currele, pierde el 66% de
los paquetes desde hace una semana, a pesar de las tropocientas llamadas que
he hecho al servicio técnico de infonegocio. Los de T están manuseando a
nuria.telefonica-data.net, ¿no será eso?

A Dijous 08 Novembre 2001 16:28, Javier Viñuales Gutiérrez va escriure:

--
Jaume Sabater - Dep. Sistemes - ARGUS Serveis Telemàtics
Per escriure aquest mail no s'han maltractat animals ni s'han usat productes