From: Marcos Vinicius Lazarini <lazarini@nics.unicamp.br>	Mailed-By:
lists.debian.org
To: Debian User Portuguese <debian-user-portuguese@lists.debian.org>
Date: Oct 7, 2005 5:52 PM
Subject: Re: swap �

...outro exemplo, no help do Nautilus o quadrado aparece entre o
ultimo ponto depois dos numeros e o texto em cada item abaixo...

Nautilus File Manager

    * I.7.1. Introduction to Nautilus File Manager
    * I.7.2. Browsing Your Files
    * I.7.3. Navigating Your Files and Folders as Objects
    * I.7.4. Modifying the Appearance of Files and Folders
    * I.7.5. Assigning Actions to Files
    * I.7.6. Customizing the File Manager
    * I.7.7. Opening Files
    * I.7.8. Navigating Your Computer
    * I.7.9. Managing Your Files and Folders
    * I.7.10. Using Removable Media
    * I.7.11. Writing CDs
    * I.7.12. Running Scripts From the File Manager

...o que posso fazer para corrigir este problema?
obs.: eu instalei algumas fontes do alfabeto japones e chines.