Re: [Actus] Oscamp-2006 Konferencja w Ojcowie 26-27 sierpnia.

> Krzysztof Zubik napisał.
> Witam.
> Pociagi. Gdynia -- Gdansk -- Warszawa -- Katowice -- Krakow.
> Pragne przypomniec o tej konferencji. Poniewaz ona bedzie
> poid koniec wakacji i moga byc przepelnione pociagi. (Jak wtedy
> rzeczywiscie z
> nimi bedzie obecnie trudno powiedzec.) Jednakze mozna juz kupic sobie
> bilety
> jednoczesnie rezerwujac miejsca np. w TLK.  jak ja wczoraj uczynikem.
>
> Wyjazd. 25 sierpnia piatek.
> Gdansk-Glowny. godz. 19 : 35 -- Krakow-Glowny godz. 5 : 59.
> [...]
Witam.
Juz za niecaly tydzien bedzie ta impreza. Ja pojade w wag. 37 m. 15.
Czy jeszcze beda miejsca w podanych pociagach nie wiem (koniec wakacji.)
Nie
jestem pweien co do podanego autobusu na powrot gdy, bedzie niedzoela i
poprzez
Internet nie daje rady upwenic sie dokladniej. Wiec trzeba bedzie
dowiedziec sie
na miejscu.
Kto jeszcze chetny, zeby tu sie zapisac. Hm moze jeszcze by sie udalo w
ostatniej
cywhili. Jest juz agenda tej imprezy.
SOBOTA, 26.08.2006
8.00-10.30 Rejestracja uczestników i rozstawienie obozu
10.30-13.30 Prehistoric - seminarium w Jaskini Ciemnej
10.30-11.45 Jarosław Sajko - "Co by zrobiła Nastia, gdyby miała dostęp
do Internetu?"
11.50-13.30 Łukasz Bromirski - "Routing IP- bezpieczeństwo, dobre
praktyki, rozwiązywanie problemów."
14.00-15.00 Pożywna strawa
15.00-18.00 Dla ciała i ducha
 Mistrzostwa Polski w rzucie dyskiem twardym
 Paintball, rowerki, quady, jazda konna
18.00-19.00 Okruchy z obiadu
19.00-22.00 Heroes - seminarium na dziedzińcu Zamku w Ojcowie
19.00-20.00 Błażej Miga - "Zabawy z PHP'em. W poszukiwaniu bezpiecznej
konfiguracji webserwera."
20.00-21.00 Przemysław Frasnuek
21.00-22.00 Dawid Szymański
NIEDZIELA, 27.08.2006
9.00-10.00 Delikatna strawa poranna
10.00-13.00 Settlers - seminarium w Wiosce Neolitycznej
10.00-11.00 Paweł Rutkowski
13.30-15.30 Biesiada pożegnalna
Jak zwykle bede z Pingwinkiem. Kto jeszcze chetny? :)
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0
http://www.kzubik.doktor-moto.pl
http://www.idn.org.pl/users/kzubik
GaduGadu. 1208376 | Jabber. kzubik@jabber.wp.pl